CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 5 februari 2012

Winterse taferelen!

Goeienacht!

Afgelopen avond heb ik weer eens ouderwets een spread zitten scrappen. Mijn vriendin kwam ook scrappen, dubbel gezellig dus!Vandaag zijnManus en ik foto's wezen maken van prachtige winterse plekjes bij de viersprong in Dordrecht. Wat is de wereld toch mooi als alles zo wit is! Ik geniet hier echt van, vind het zo mooi!


Maar voordat ik deze foto's srap had ik er ook nog een aantal liggen van december 2010, die moesten eerst nog gescrapt worden! Net als vandaag waren we toen ook op pad geweest om foto's te maken. Onderstaande foto's zijn om en nabij Heerjansdam gemaakt. Ik heb voor deze spread een wat oudere lijn van Bo Bunny gebruikt. De nieuwe lijn heb ik ook liggen, maar die bewaar ik nog even voor de foto's van Oostenrijk waar we volgende week naartoe gaan!




Close ups:


Heb ook een beetje gekliederd met glimmer mist en parels geplakt.


Over een paar uurtjes ga ik verder met mijn PL 2012, eerst een paar uurtjes slapen.... :-)
Tot straks!
Liefs Brenda

4 opmerkingen:

wendy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
wendy zei

Hey bren!

Wat een mooie foto's heb je gemaakt!
En weer druk aan het scrappen zie ik leuk hoor!
Hoe is het verder met je?

Liefs wendy

Brenda zei

Hey Wendy!
Ja ben weer volop aan de freubel, is lekker ontspanning!
Verder alles zijn gangetje, lekker druk op t werk en rustig thuis! Volgende week gaan we een paar dagen naar Oostenrijk, nog meer sneeuw!!! En hoe is het met jou? Bevalt het in je nieuwe huis?

Groetjes Brenda

Miranda zei

Wat een mooie foto's!!!! Heerlijk zeg die sneeuw!!
Ik vind je lo ook helemaal super, Super leuk die glimmermist en parels erbij!

Fijne dag!