CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 16 februari 2012

Project Life week 5

Ik loop achter.... Het is inmiddels week 7 en heb net week 5 afgemaakt. Ben lekker een weekje vrij dus hoop een inhaalslag te maken zodat ik weer bij ben...
Week 5; een week met veel sneeuw, veel mooie winterse foto's en een avondje met vrienden.


Vrijdag had het aardig gesneeuwd en zaterdag zijn we met de camera op pad gegaan om mooie plaatjes te schieten. We zijn bij de viersprong in Dordrecht beland, erg mooi daar!

 Dit vind ik zelf toch wel een hele mooie winterse foto


Aan het einde van de middag kwamen vrienden gezellig een hapje eten. Ik had soep gekookt, altijd lekker met koud weer! De mannen hadden heel de avond om lekker te gamen en wij hebben heerlijk zitten scrappen. Natuurlijk een winterse lay out om lekker in de stemming te blijven :-)


Ook de dagelijkse bezigheden horen in mijn PL....


Ga snel weer verder met week 6 en 7.
We zijn net terug van een paar dagen Oostenrijk, 600 foto's gemaakt.... nog heel veel uit te zoeken dus!

Tot snel!
Liefs Brenda

2 opmerkingen:

Thamar, zei

hoi hoi

Ik moet ook nog beginnen aan week 5 maar die van jou is weer toppie.

gr Thamar

Monique zei

Leuke week! Die collage is ook grappig. Op deze manier kan je lekker veel foto's kwijt.