CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 19 september 2010

Heerlijk ik heb VAKANTIE!!!!!

Vanmorgen om 11.00 stond ik al in Heesch bij de scrapbookwinkel. Ik had op de site gezien dat er uitverkoop was, kortingen tot wel 70%. Daar wilde ik wel even een kijkje nemen! Het was knetterdruk en eerlijk gezegd vond ik het erg tegen vallen. Na 5 minuten had ik het wel weer gezien, iedereen stond te dringen, niets voor mij! Maar om nou met lege handen weer naar huis te gaan.... vond ik ook zonde van de rit. Ben nog even de scrapbookwinkel ingegaan en heb de Bind it all gekocht. Ze stond al een tijdje op mijn verlanglijstje.


Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan. Ik had van de week al een begin gemaakt om een boekje te maken voor al mijn spelbinders. En nu kon ik het met behulp van de Bind it all het boekje inbinden. Ben er erg blij mee!


Ook heb ik afgelopen week nog een aantal dingen veranderd in mijn scrapkamer. Ik heb bij de Ikea 2 nieuwe kastjes gekocht. Een speciaal voor al mijn papier, heerlijk overzichtelijk!
Ook heb ik stangen gekocht voor aan de muur waar ik van alles aan kan hangen. Denk dat er binnenkort nog wel een paar stangen bijkomen.


Ik heb vanaf nu 3 weken vakantie! Heerlijk even 3 weken geen verplichtingen, geen wekker. Ik ga o.a. beginnen met het maken van een trouwalbum voor een kennis, daar ben ik denk ik wel even zoet mee! Ook ga ik van de week naar de creabeurs in Mechelen. Ik kom mijn vakantie wel door!!



1 opmerking:

Linda Eisinga zei

hoi,

jammer dat het tegen is gevallen in Heesch, daar ga je dan een uur voor rijden, balen. Maar ja je hebt wel een leuk apparaat gekocht. Je boek is erg mooi geworden. Zo wordt je kamer steeds meer je eigen hobbyparadijs!!!