CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 11 september 2012

Project Life week 36

En hier week 36
Nog een heerlijke week in Zeeland met weer een extra lootje..

 Close ups..




En de reguliere pagina





 We vonden een dode vlinder, mooi PL materiaal dacht ik... ben benieuwd hoe lang die zo gaaf blijft.. Denk dat ie over een tijdje wel vergaat... we zullen zien..




En toen zaten we alweer in week 37... wat gaat de tijd toch mega snel... Nog maar 15 weken en dan zitten we alweer in 2013... Nog maar niet teveel aan denken...
Betekend wel dat ik mijn PL al bijna 3 kwartalen vol houd... en dat had ik eerlijk gezegd niet van mezelf verwacht... Jeeeehh!!
 Ik zit nu al een beetje te bedenken of ik er volgend jaar mee verder ga. Ik merk wel dat ik veel bewuster met de dagelijkse dingen omga nu ik alles zo bijhoud, dat vind ik best prettig. Het leven gaat al zo snel voorbij en zo genieten we, ook van de kleine dingen!
Maar het is ook wel heel veel werk om alles zo bij te houden, ik denk dat ik er wel mee door ga maar dan op een andere manier, hoe? Dat weet ik nog niet... Misschien kleinere pagina's, meer werken met collage's en tekst op de foto's.... Ook vind ik het nieuwe 'Snap' van Simple Stories wel wat hebben... Nog genoeg om over na te denken dus..

Liefs Brenda

Geen opmerkingen: