CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 3 september 2012

Babygirl?

Vandaag weer eens een lo'tje zitten scrappen.. even geen Project Life...
Het was heerlijk weer dus heb lekker buiten in de zon zitten freubelen, verkleur ik ook nog een beetje :-)

Voordat mijn vriendin beviel van een dochtertje heb ik een fotoshoot met haar gedaan. Ze had nog geen enkele foto van haar mooie zwangere buik... dat kon natuurlijk niet.. Beetje inspiratie opgedaan op het wereld wijde web en hoppa, een hoop leuke foto's (al zeg ik het zef...) Tijdens de shoot wist ik nog niet of het een jongentje of een meisje zou worden, dus we hebben zowel in de kleuren roze en blauw foto's gemaakt.


Met het prachtige papier van MME heb ik deze LO gemaakt, de randen van het designpapier heb ik licht opgeschuurd en hier en daar gerafeld. Verder heb ik nog een rondje geborduurd om de rondjes in het papier terug te laten komen. Aankleden met embellishments en wat tekst en klaar! Denk dat ik er nog 1 maak in de blauw tinten...

En nog wat close ups...



Liefs Brenda

1 opmerking:

Tamara zei

Zoals ik al eerder zei, prachtige lay-ouy! "vind ik leuk"

Maar wat ik ook echt gaaf vind, misschien een beetje mutsig van mij, maar de close up foto's van de lo.
Geweldig!