CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 28 juli 2012

Project Life week 29

Ik ben lekker op dreef dit weekend... gisteren week 24 en 26 gemaakt, vanmorgen week 29.
Waarschijnlijk krijgt week 29 nog wel een klein vervolg... heb nog veel foto's van de kermis en die wil ik toch nog wel verwerken in mijn PL. Maar nu eerst week 29:

In deze week hebben we veel leuke dingen gedaan! Zo zijn we verliefd geworden op een Cavelier, hadden we een verjaardag van mijn oma. Ben ik met Tamara en Norah naar doe@ding geweest, heb ik geluncht met een aantal collega's bij Zomerlust. Hadden we zaterdag een BBQ bij Manus z'n zus die Manus gewonnen heeft bij radio Veronica (hij is nu 90 dagen uitgesloten van deelname... :-) ) en zijn we naar de kermis in Tilburg geweest. Een bomvolle week dus!


 
  


Zondag bezig geweest met het vervolg... had nog zoveel foto's van de kermis...
Ik heb een page protector door midden gesneden om zo een halve pagina toe te voegen.
We waren op tijd in Tilburg, gelukkig voor de drukte en konden dichtbij parkeren. Rond een uur of 14.00 werd het goed druk, gezellig!! We hebben voornamelijk rond gelopen, mensen gekeken, beetje gegokt,  foto's gemaakt en ergens wat gedronken. Ook heb ik mijn hand laten lezen.. haha er klopt weinig van! Wist ik van te voren wel maar vond het gewoon leuk om te doen... We hebben ook heerlijk fruit met chocolade gegeten... een appel met pure chocolade... mmm om te smullen...

Week 29 deel 2:

  





Liefs Brenda

Geen opmerkingen: