CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 27 juli 2012

Project Life week 24 & 26

Vandaag bezig geweest om m'n project life een beetje bij te werken, loop flink achter...
Vanaf week 24... en het is nu week 30! 7 weken dus.... pfff
Week 24 en 26 zijn bijgewerkt vanmiddag, ook ben ik met week 29 en 30 bezig geweest. Deze hoop ik dit weekend af te krijgen. Dan nog week 25, 27 en 28, en dan ben ik alweer bij....

Maar nu eerst week 24:
In deze week heeft het Nederlands elftal 2 wedstrijden gespeeld en allebei verloren... wel gezellig de wedstrijden met mn famillie gekeken.



 



 

En Week 26:
Deze week ben ik op kraambezoek geweest bij mijn Tamara en Remco, zij hebben een prachtige dochter gekregen, Norah! Ook ben ik met Irish, Jacoline en Irish een hapje wezen eten in Papendrecht, heerlijk bijgekletst. En in t weekend zijn we met Manuel zijn familie een daagje naar Blijdorp geweest!







Liefs Brenda 


Geen opmerkingen: