CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 2 februari 2013

Project Life week 3


En we zitten alweer aan het einde van week 5, wat gaat de tijd toch snel!!
Voor vandaag heb ik week 3 om te laten zien. Ik heb voor deze week een halve pageprotector extra toegevoegt, gewoon een bestaande door de helft gesneden. Ik kon deze week niet kiezen tussen de hoeveelheid foto's die ik had gemaakt van o.a. het prachtige winterse weer en de honden die ik gefotografeerd had bij de fokker van de toekomstige pup van mijn ouders.
Ik heb voor de extra pagina gebruik gemaakt van de sketch van week 2 van de friday sketches op het scrapangels forum.
Doordat ik met een halve pagina gewerkt heb is de sketch wel iets anders uitgepakt maar zeker nog wel te herkennen!


Op de achterkant de schattige honden die ik zaterdag bezocht heb. Wat een beestenbende bij elkaar zeg! En de reguliere pagina. Het kaartje van de nieuwe naam moet ik nog maken. Ik wacht op het logo.


Bedankt weer voor het kijken! Ik ga nog even de laatste dingetjes voor week 4 maken en dan lekker aan week 5 beginnen.

Tot snel weer!
Liefs Brenda

Geen opmerkingen: