CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 24 juli 2011

Voor mijn distress ink.....

Deze houten houders voor mijn distress ink heb ik een tijdje geleden gekocht op de beurs in Rijswijk. Vandaag heb ik ze eindelijk een beetje gepimpt. Ik heb ze vrij simpel gehouden.

Ik heb gebruik gemaakt van het mooie papier Carpe diem van Maja Design.
Ik heb gelukkig nog wat over zodat ik er ook nog eens mee kan scrappen.



Ook heb ik de distress ink blokjes van naam en kleur voorzien, zodat ik een oogopslag kan zien welke kleur het is. Zag het een tijdje terug op het blog van Yvette en vond dit toch ook wel erg handig! Ik heb eerst op de pc alle namen in vakjes gezet, daarna geprint en daarna het stickertje van de desbetreffende kleur inkt voorzien.


Ik heb afgelopen vrijdag het trouwalbum voor Ingrid & Christiaan afgemaakt. Zodra ze het album gezien hebben zal ik het helemaal op mijn blog zetten. Vind het toch best jammer dat ik het weg moet geven... Er zit zoveel tijd en energie in maar ik ga alles fotograferen zodat ik het toch nog een beetje bij me kan houden.

Tot snel!
Liefs Brenda

1 opmerking:

Johanna zei

Dat is een gaaf kastje! Leuk gepimpt!
Groetjes, Johanna