CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 19 december 2010

December Daily

Even een update van mijn december daily.
Ik loop al flink achter maar ik blijf doorgaan!
Heb nu 9 dagen gemaakt.
Volgende week heb ik vakantie dus hoop dan een flinke inhaalslag te gaan maken.

Dit is wat ik tot nu toe heb gemaakt:

 De voorkant en de inleidene pagina 
1 december
2 december
3 december
4 december
5 december
6 december
 8 december
11 december
12 december

 Zodra ik weer wat meer dagen afgemaakt heb zal ik ze weer laten zien!


  


1 opmerking:

Wendy's Blog zei

Hey Bren,

Wat heb je het leuk gemaakt zeg!, en wat een leuke boom! ziet er heel gezellig uit.
je hebt weer lekker zitten freubelen!

wens je altijd fijne kerstdagen en een goed en gezond 2011!
en veel succes bij je nieuwe functie.

liefs wendy