CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 2 oktober 2010

Voedertijd.....

We hebben net onze slangen eten gegeven en meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens een paar foto's te maken.

Dit is Bowie, onze kleinste dame.
Ze is nogal hebberig vandaar dat ze niet netjes in haar bakje blijft om te eten. Voordat Manuel met het muisje in haar zicht komt weet ze al wat er gaat gebeuren en gaat daarom alvast in de goede (aanvals) houding zitten. Wat een aditude heeft ze zeg! Ze begon te blazen en te dreigen naar me....Werd er gewoon bang van.... haha kleine opdonder!


En dit is spunk, het gaat al een tijdje niet zo goed met haar maar gelukkig eet ze wel. Ze is prachtig aan het kleuren, vooral haar kop heeft momenteel een geweldige kleur!


En dit is Bo, ons kleine varkentje, nou ja klein....Ze is inmiddels behoorlijk gegroeid en eet ontzettend goed. We hebben haar vandaag voor het eerst een cavia (sorry tante Karin...)gegeven..... best zielig he?! Maar hier kan ze de komende maand wel even op teren. Ik dacht dat gaat nooit passen... maar ze zijn zo slim! Met haar lijf knijpt ze de cavia samen zodat deze rustig naar binnen glijd.



2 opmerkingen:

Wendy's Blog zei

haai bren,

wat een foto's zeg! HAHA
getsie! maarja hun moete ook eten..
maar weet nu wel als je hier komt, dat ik mijn cavia goed in de gaten hou ;)!

haha

Liefs wen

Brenda zei

Hey Wen!

Ach ja ik vind het ook echt zielig maar inderdaad ze moeten ook eten. En aangezien ze steeds groter wordt kan ze ook niet altijd ratten blijven eten. Dat vind ik altijd minder zielig.... slaat nergers op eigenlijk want dat zijn ook dieren.

groetjes Bren