CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 24 mei 2010

Mijn andere hobby!

Naast mijn liefde voor fotos maken en scrappen
houd ik ook veel van onze huisdieren!
We hebben in totaal 4 baardagamen, 1 koningspython
en 2 boa constrictors. Ik stel ze aan je voor:

Dit zijn Jax en skunk, onze baardagamen.

En dit is spunk onze kleinste boa constrictor.
Ze is op deze foto 2 maandjes oud,
inmiddels is ze twee keer zo groot gegroeid.

En dit is Bo, onze eerste boa constrictor
die we in september 2009 gekocht hebben.

Nu, dik een half jaar later is ze behoorlijk gegroeid!
Van mij mag ze dit maatje houden...
Maar dat zit er niet in, helaas!

En dit is Jade, een koningspython.
We hebben haar al een aantal jaar,
zij zal niet veel groter meer worden.

Geen opmerkingen: